Sunday, April 8, 2018

खुला बजार कि बन्द बजार

एनआईसी एशिया बैङ्कले निक्षेपमा दिने ब्याजदर सम्बन्धमा नेपाल बैङ्कर्स सङ्घ (एनबीए) मा ‘सहमतिमा नभएको सहमति’ पालना नगरेको भन्दै अन्य वाणिज्य, विकास तथा वित्त कम्पनीलाई एनआईसीसँग अन्तर बैङ्क लगायत कुनै पनि कारोबार नगर्न दिएको निर्देशनको पक्षमा भन्दा विपक्षमा बढी स्वर एकत्रित भएको छ । गैर-सरकारी संस्था वा क्लबको वैधानिकता पाएको एनबीएले यति र उति ब्याजदर लिनु/दिनु भन्ने निर्देशन दिने हैसियत राख्न सक्दैन ।

बाफियामा सीईओ

ब्याजदर तोक्ने एनबीएमा आबद्ध प्रमुख कार्यकारी अधिकृत (सीईओ) लाई बैङ्क तथा वित्तीय संस्थासम्बन्धी ऐन (बाफिया) २०७३ले दिएको हैसियततर्फ दृष्टि दिनु श्रेयस्कर हुन्छ । बाफियाको दफा २(झ) ‘कार्यकारी प्रमुख’ भन्नाले बैङ्क वा वित्तीय संस्था सञ्चालनको जिम्मेवारी पाएको प्रमुख कार्यकारी अधिकृत सम्झनुपर्छ ।’ दफा ३०(१) मा (१) प्रबन्धपत्र र नियमावलीको अधीनमा रही सञ्चालक समितिबाट प्रदत्त अधिकार प्रयोग गर्ने, सञ्चालक समितिको निर्णय लागू गर्ने र बैङ्क वा वित्तीय संस्थाको काम कारबाही तथा कारोबारको रेखदेख तथा नियन्त्रण गर्ने, (२) वार्षिक बजेट र कार्ययोजना तयार गरी स्वीकृतिका लागि सञ्चालक समितिसमक्ष पेश गर्ने, (३) संस्थाको कर्मचारी विनियमावलीको अधीनमा रही आवश्यक जनशक्ति व्यवस्थापन गर्ने, (४) साधारणसभाद्वारा गरिएका निर्णय कार्यान्वयन गर्ने/गराउने, (५) बाफिया र राष्ट्र बैङ्कको निर्देशनअनुरूप संस्था सञ्चालन र प्रभावकारी आन्तरिक नियन्त्रण एवम् जोखीम व्यवस्थापन गर्ने, (६) बाफिया, राष्ट्र बैङ्कको निर्देशन, प्रबन्धपत्र र नियमावलीको अधीनमा रही राष्ट्र बैङ्क वा अन्य कुनै निकायमा पेश गर्नुपर्ने विवरण, कागजात, निर्णय आदि यथासमयमा पेश गर्ने, (७) निक्षेपकर्ता, शेयरधनी तथा संस्थाको उच्चतम हित हुने गरी सञ्चालन गर्ने, (८) सञ्चालक समितिले निर्धारण गरेको नीतिअन्तर्गत रही उच्च व्यवस्थापनका लागि उचित मापदण्ड लागू गर्ने जस्ता काम, कर्तव्य र अधिकार तोकिएको छ । दफा ३० (२) मा सीईओ आफ्नो कामको निमित्त सञ्चालक समितिप्रति उत्तरदायी हुनेछ भन्ने व्यवस्था गरिएको छ ।

निक्षेप, सुरक्षण/एकाधिकार

ब्याजदरको विषयमा प्रवेश गर्नुअघि निक्षेप सम्बन्धमा बुझ्नु जरुरी छ । बाफियाको दफा २(न) मा ‘निक्षेप’ भन्नाले ब्याज दिने वा नदिने गरी बैङ्क/वित्तको चल्ती, बचत वा मुद्दती खातामा जम्मा भएको रकम सम्झनुपर्छ र सो शब्दले राष्ट्र बैङ्कले समय समयमा निर्धारण गरेबमोजिम बैङ्क/वित्तले विभिन्न बैङ्किङ तथा वित्तीय उपकरणको माध्यमबाट स्वीकार गरेको रकम समेतलाई जनाउँछ भनिएको छ । दफा १०८ मा ‘इजाजतपत्र प्राप्त बैङ्क/वित्तीय संस्थाले प्रचलित कानूनमा व्यवस्था भएबमोजिम वा राष्ट्र बैङ्कले तोकेको खातामा रहेको निक्षेपको सुरक्षण गराउनुपर्नेछ । निक्षेपको सुरक्षण गराउने प्रतिबद्धता बैङ्क स्थापना गर्दा नै गर्नुपर्ने व्यवस्था दफा ४(१) (ठ)ले गरेको छ । त्यस्तै दफा ४९(१)(क) मा ‘क’, ‘ख’ र ‘ग’ वर्गका बैङ्किङ संस्थाले ब्याज वा निर्व्याजमा निक्षेप स्वीकार गर्ने वा विभिन्न वित्तीय उपकरणमार्फत निक्षेप परिचालन गर्ने र तिनको भुक्तानी दिनु बैङ्कको मुख्य कार्य हो । त्यस्तै ‘घ’ वर्गका लघुवित्तले पनि राष्ट्र बैङ्कको स्वीकृति लिई तोकिएको शर्त बन्देजको अधीनमा रही निक्षेप स्वीकार गर्ने तथा त्यस्तो निक्षेपको भुक्तानी दिने भन्ने व्यवस्था रहेको छ । दफा ५०(१)(ज) मा ‘बैङ्क/वित्तहरू एकआपसमा मिली वित्तीय कारोबारमा कुनै किसिमको एकाधिकार वा अन्य कुनै किसिमको नियन्त्रित अभ्यास कायम गर्न नहुने’ भनी बन्देज समेत लगाएको छ ।

ब्याजदर नीति

नेपाल राष्ट्र बैङ्क ऐन दफा ३०(१) (च) र (छ) मा बैङ्क/वित्तमा रहेको ‘निक्षेप तथा कर्जाको ब्याजदर’ तथा ‘कर्जा वा निक्षेपमा दिने वा लिने ब्याजदर’ सम्बन्धमा आवश्यक नीति निर्धारण गर्ने अधिकार गभर्नरलाई तोकिएको छ । यही व्यवस्थाको आधारमा ब्याजदर सम्बन्धी निर्देशन जारी गरिएको छ । निर्देशनमा इजाजतपत्र प्राप्त संस्थाले निक्षेपमा दिने र कर्जा तथा सापटमा लिने ब्याजदर, ब्याज गणना तथा क्षतिपूर्ति लगाउने विधि, सेवा शुल्क र कमिशन दर सम्बन्धमा प्रचलित कानून तथा यस व्यवस्थामा तोकिएका शर्त तथा मापदण्डहरूको पालना गरी आफैले निर्धारण गर्न सक्ने व्यवस्था गरेको छ । निक्षेपको ब्याजदर आफै तय गर्न सक्ने तर माग तथा अल्प सूचनामा आधारित निक्षेप (कल डिपोजिट) को हकमा बचत खातामा दिइने न्यूनतम ब्याजदर भन्दा बढी दिन नपाइने, कल डिपोजिट बाहेक अन्य निक्षेपको हकमा प्रकाशित ब्याजदरमा शून्य दशमलव ५ प्रतिशत बिन्दुसम्म बढाउन सक्ने व्यवस्था छ । अक्षयकोष वा ५ वर्षभन्दा बढी भुक्तानी अवधि भएको मुद्दती निक्षेपमा आपसी सहमति/बोलकबोल (बिडिङ) मार्फत सङ्कलन हुने संस्थागत मुद्दती निक्षेपको हकमा प्रकाशित ब्याजदरमा २ प्रतिशतसम्म थप गर्नसक्ने अधिकार दिएको छ ।

प्रतिस्पर्धा कानून विपरीत
 
प्रतिस्पर्धा प्रवर्द्धन तथा बजार संरक्षण ऐन २०६३ को प्रस्तावनामा ‘…बजारलाई अवाञ्छित रूपमा हस्तक्षेप हुनबाट संरक्षण प्रदान गर्न, एकाधिकार तथा नियन्त्रित व्यापारिक अभ्यासलाई नियन्त्रण गरी उत्पादित वस्तु तथा सेवाको गुणस्तर अभिवृद्धि गराई प्रतिस्पर्धी मूल्यमा उपभोक्तासमक्ष पुर्‍याउने काममा प्रोत्साहन गर्न तथा व्यापारिक अभ्यासमा हुनसक्ने सम्भावित अस्वस्थ प्रतिस्पर्धालाई निवारण गरी सर्वसाधारणको आर्थिक हित तथा सदाचार कायम गर्न…’ भनिएको छ । सोही ऐनको दफा २(ङ) मा ‘विज्ञापन’ भन्नाले कुनै वस्तु वा सेवाको बजार प्रवर्द्धन वा प्रचार-प्रसारको लागि सार्वजनिक रूपमा गराइएको जानकारी सम्झनुपर्छ भनिएको छ । त्यस्तै दफा २ (छ) मा ‘सम्झौता’ भन्नाले दुई वा दुईभन्दा बढी व्यक्ति वा प्रतिष्ठानबीच कुनै काम गर्न वा नगर्न लिखित वा मौखिक रूपमा वा आचरणबाट गरेको प्रचलित कानून बमोजिम कार्यान्वयन गर्न सकिने वा नसकिने, करार, सम्झौता, बन्दोबस्त वा समझदारी सम्झनुपर्छ र सो शब्दले त्यस्तो व्यक्ति वा प्रतिष्ठानबीच भएको निर्णय वा सिफारिश समेतलाई जनाउँछ भनिएको छ ।

त्यस्तै दफा ३(१)(क) मा प्रतिस्पर्धा विरुद्ध सम्झौता गर्ने नहुने भन्ने व्यवस्था अन्तर्गत ‘कुनै वस्तु वा सेवाको प्रत्यक्ष वा परोक्षरूपमा खरीद वा विक्री मूल्य निर्धारण गर्ने वा त्यस्तो वस्तु वा सेवाको खरीद विक्रीका शर्तहरू तोक्ने कार्य गर्न नहुने व्यस्था गरेको छ । त्यस्तै दफा ३(२)मा दफा ३(१)मा उल्लिखित प्रतिस्पर्धा विरुद्ध सम्झौता गर्न नहुने सर्वमान्यता प्रतिकूल हुने गरी वस्तु वा सेवा उत्पादन, वितरण वा सञ्चालन गर्न कुनै संस्थासँग सम्बद्ध हुनुपर्ने गरी कुनै सम्झौता गर्न सकिने छैन भन्ने व्यवस्था गरिएको छ । ऐन र प्रतिस्पर्धाको सर्वमान्यता विपरीत गएर भएका सम्झौता स्वतः बदर हुने व्यवस्था ऐनको दफा ३(३) ले गरेको छ ।

निष्कर्ष

माथिका विभिन्न अनुच्छेदमा वर्णित ऐन/निर्देशन र सर्वमान्यताका आधारमा कुनै पनि बैङ्क/वित्तलाई स्वतन्त्ररूपमा ब्याजदर निर्धारण गर्नमा बन्देज लगाउने गरी निर्णय गर्न वा परिबन्दमा पार्न सकिन्न । संस्था दर्ता ऐन २०३४ बमोजिम दर्ता भएको क्लब जस्तो सीईओको सङ्गठनले भद्र सहमतिको नाममा निर्धारण गरेको ब्याजदर सम्बन्धी निर्णयको वैधानिकता शून्य छ । निक्षेपको ब्याजकै कारण अर्थतन्त्र धरापमा पर्न लागेको हो भने यसको चिन्ता सीईओले होइन, केन्द्रीय बैङ्क/सरकारले लिन्छ । माग र आपूर्ति बीच सन्तुलन बजार आफैँले निर्धारण गर्ने भएकाले निक्षेपको ब्याजदरमा जबरजस्ती सीमा लगाउन खोज्दा असन्तुलन पनि आउनसक्छ । बढी ब्याज पाउनु निक्षेपकको अधिकार हो । आवश्यक परेमा केन्द्रीय बैङ्कले ‘कर्जा र निक्षेपको ब्याजदर’ तोक्न सक्ने अधिकार छ । केन्द्रीय बैङ्कले सीमा तोक्नुपर्ने क्षेत्रमा सीमा लगाएको बिर्सनु पनि हुन्न । निक्षेप र कर्जाबीचको ब्याज अन्तर अधिकतम ५ प्रतिशतभन्दा बढी नहुने, कर्जा र निक्षेपको अनुपात ८० प्रतिशत तोकिएको छ । निक्षेपक र ऋणी दुवै बैङ्कका ग्राहक हुन् र यी विना बैङ्क चल्दैन ।

२०७४ चैत्र ५ गते अभियान दैनिकमा प्रकाशित



एनआईडीसी गाभिएपछि राष्ट्रिय वाणिज्य बैङ्क

पूर्ण सरकारी स्वामित्वको राष्ट्रिय वाणिज्य बैङ्क (रावा) र सर्वसाधारणको शून्य दशमलव ७४ प्रतिशत शेयर स्वामित्व रहेको एनआईडीसी डेभलपमेण्ट बैङ्क (एनआईडीसी) गाभिने भएका छन् । नेपाल औद्योगिक विकास निगम ऐन २०१६ नामक विशेष कानूनमार्फत नेपाल औद्योगिक विकास निगमको स्थापना भएको थियो । उद्योग र औद्योगिक क्षेत्रको अनुभवी संस्थालाई बलियो र विकसित गरी पूर्वाधार विकास बैङ्कका रूपमा परिणत गर्नुपर्नेमा बैङ्क तथा वित्तीय संस्थासम्बन्धी ऐन (बाफिया) २०६३ मार्फत नेपाल औद्योगिक निगम ऐन २०४६ (२०१६ मा बनेको ऐन २०४६ मा खारेज भएको)लाई खारेज गरी ‘ख’ वर्गको बैङ्कमा परिणत गर्दै ‘युनिभर्सल बैङ्किङ’को रूपमा मान्यता दिलाउनु शुरुआती त्रुटि हो भने रावामा गाभ्ने निर्णय वर्तमानको अर्को महात्रुटि हो ।

सूचीकृत कि असूचीकृत

सूचीकरण नभएको रावामा र सूचीकरण भएको एनआईडीसी गाभिएपछि रावाको हैसियत के हुन्छ भन्ने चासो आमरूपमा उठिरहेको छ । रावाले शेयर जारी गर्ने प्रसङ्ग चलेको धेरै भइसके पनि अहिलेसम्म यस विषयमा केही प्रगति नभएको अवस्थामा अब के होला भन्ने प्रश्न उठ्नु स्वाभाविक हो । यस विषयमा धितोपत्र, कम्पनी र व्यवसाय सम्बद्ध ऐन÷नियममा केकस्ता व्यवस्था छन् सो सम्बन्धमा अध्ययन गर्नुपर्ने हुन्छ ।

धितोपत्रसम्बन्धी कानून

धितोपत्रसम्बन्धी ऐन/नियममा कम्पनी गाभिने सम्बन्धमा केही व्यवस्था छैन । नियामकले कतिपय अवस्थामा प्रशासकीय निर्णय गरेर भए पनि नीतिगत व्यवस्था गर्न सक्ने हुँदाहुँदै पनि धितोपत्र बजार नियामक धितोपत्र बोर्डले गाभ्ने/गाभिने र विलयसम्बन्धी कुनै निर्देशिका जारी गरेको छैन । बैङ्क गाभिन थालेको वर्षौं हुँदासमेत बोर्डले यस सम्बन्धमा नीतिगत व्यवस्था नगर्नुले बोर्डलाई सूचीकृत कम्पनी गाभिन सक्छन् भन्ने जानकारी नभएझैं देखिन्छ ।

बैङ्कसम्बन्धी कानून

व्यवसाय नियमन गर्ने बाफियाको दफा २(ष) मा ‘प्राप्ति गर्ने (एक्वीजिशन)’ भन्नाले एउटा इजाजतपत्र प्राप्त संस्थाले अर्को इजाजतपत्र प्राप्त संस्थाको सम्पूर्ण सम्पत्ति तथा सम्भावित दायित्वको हरहिसाब गरी इजाजतपत्र प्राप्त संस्थाको कानूनी हैसियत समाप्त हुनेगरी आफूमा समाहित गर्ने कार्य सम्झनुपर्छ र सो शब्दले लक्षित संस्थाले प्राप्त गर्ने संस्थामा विलय हुनुपूर्व गरेका सम्पूर्ण करारीय दायित्वसमेत स्वीकार गर्ने कार्यसमेतलाई जनाउँछ’ भनिएको छ । दफा २ (क ग) मा ‘लक्षित संस्था’ भन्नाले ऐनबमोजिम प्राप्त गर्ने संस्थामा सम्पूर्ण सम्पत्ति तथा दायित्वसमेत समाहित हुन जाने इजाजतपत्र प्राप्त संस्था सम्झनुपर्छ’ भनिएको छ । बाफियाको दफा ७२ मा गाभ्ने वा विलयको सम्झौतासम्बन्धी व्यवस्थाअन्तर्गत ‘शेयरधनीहरू’को हित संरक्षण हुने गरी गर्नुपर्ने व्यवस्था गरेको छ । बैङ्क तथा वित्तीय संस्था एकआपसमा गाभ्ने गाभिने (मर्जर) तथा प्राप्ति (एक्वीजिशन)सम्बन्धी विनियमावली २०७३ को विनियम १० मा गाभ्नु÷गाभिनु वा प्राप्ति (एक्विजिशन)का लागि सैद्धान्तिक सहमति प्राप्त गरेका इजाजतपत्र प्राप्त संस्थाहरूले सम्पत्ति, दायित्व तथा कारोबारको मूल्याङ्कन प्रतिवेदन प्राप्त गरेपश्चात् ‘सर्वसाधारण शेयरधनी’को हकहित संरक्षण गर्ने व्यवस्थासहित अन्तिम सम्झौता गर्नुपर्ने व्यवस्था गरेको छ ।

कम्पनी कानून
 
कम्पनी ऐन २०६३ ले पब्लिक–पब्लिक, प्राइभेट–प्राइभेट, पब्लिक–प्राइभेट र गैरनाफामूलक–गैरनाफामूलक कम्पनी गाभिन सक्ने र गाभिएपछि कुन कम्पनी रहन्छ भन्नेसमेत स्पष्ट किटान गरेको छ । सूचीकृत र असूचीकृत कम्पनी गाभिन सक्ने वा नसक्ने वा गाभिएमा कुन प्रकारको कम्पनी अस्तित्वमा रहने स्पष्टरूपमा कुनै व्यवस्था नगरेको भए पनि गाभिनेसम्बन्धी अन्य व्यवस्थाको आधारमा विश्लेषण गरेर हेर्नुपर्ने हुन्छ ।

कम्पनी सूचीकरणका शर्त

कम्पनी सूचीकृत हुनका लागि पहिलो प्रमुख शर्तको रूपमा कम्तीमा ७ जना शेयरधनीसहित पब्लिकमा दर्ता हुनुपर्छ । प्राइभेट कम्पनीको रूपमा दर्ता भएको कम्पनी पनि विशेष निर्णय गरी तोकिएको शेयरधनी सङ्ख्या कायम गरेर पब्लिकमा रूपान्तरण गरी सूचीकृत गर्न सकिन्छ । पब्लिक कम्पनी सूचीकृत वा असूचीकृत जुनसुकै अवस्थामा रहनसक्छ । कम्पनी सूचीकरण हुनका लागि एउटा मुख्य योग्यता कम्पनी पब्लिक हुनु हो । तर, सम्पूर्ण योग्यता भने होइन । कम्पनी पब्लिक भएपछि धितोपत्र कानून र स्टक एक्सचेञ्जले तोकेको शर्त पूरा भएको खण्डमा जुनसुकै पब्लिक कम्पनी सूचीकरण हुनसक्छ ।

स्वतः सूचीकृत
 
पब्लिक कम्पनी सूचीकृत वा असूचीकृत जुनसुकै रूपमा रहन सक्ने भन्ने बुझिएपछि यी दुईमध्ये कुन कम्पनीको दायरा बढी फराकिलो हुन्छ, त्यसतर्फ दृष्टिगत गर्नुपर्ने हुन्छ । पूँजी र व्यवसायको आकार सानो–ठूलो जेसुकै भए पनि सहभागिताको आधारमा सूचीकृत कम्पनीको दायरा बढी हुने हुँदा सूचीकृतलाई बढी भार दिनुपर्छ । यसलाई कुन आधारबाट पनि हेर्न सकिन्छ भने कम्पनी ऐनको दफा १७७(२) मा ‘कुनै पब्लिक कम्पनी प्राइभेट कम्पनीमा गाभिँदा वा प्राइभेट कम्पनी पब्लिक कम्पनीमा गाभिँदा पब्लिक कम्पनी कायम रहनेछ’ भन्ने व्यवस्था गरिएबाट पनि सूचीकृत र असूचीकृत कम्पनी गाभिएमा सूचीकृत कम्पनी कायम हुनुपर्छ भन्ने मान्यता स्थापित हुन्छ । प्राइभेट–पब्लिक कम्पनी गाभिने क्रममा पब्लिकभन्दा प्राइभेट कम्पनीको व्यावसायिक दायरा ठूलो हुन नसक्ने स्थिति विद्यमान रहे पनि सानो दायरा भएको पब्लिक कम्पनीमा गाभिएपछि पब्लिक कम्पनी कायम रहने ऐनको व्यवस्थाले पब्लिक (सूचिकृत)–पब्लिक (असूचीकृत) कम्पनी गाभिएमा सूचीकृत (पब्लिक) कम्पनी सिद्धान्ततः कायम रहन्छ ।

रावालाई छूट छैन

एनआईडीसीको सर्वसाधारणतर्फ रहेको सबै शेयर सरकारले किन्ने तर आंशिक नकिन्ने निर्णय गरेको छ । सबै शेयर खरीद गरिएमा रावा पूर्ण सरकारी स्वामित्वको बैङ्क कायमै रहनेछ र आंशिक नकिन्ने भएकाले रावामा समाहित एनआईडीसीका सर्वसाधारण शेयरधनी संस्थापक शेयरधनी बन्न केन्द्रीय बैङ्कले तोकेको ‘फिट एण्ड प्रोपर टेष्ट’ उत्तीर्ण हुनसक्ने स्थिति बन्न सक्ने देखिन्न । सबै शेयर खरीद गरिए वा नगरिए पनि रावा सूचीकृत कम्पनी कायम रहनुपर्छ । एनआईडीसीले सूचीकरण खारेज नगराएको हुँदा सूचीकरण पनि एकप्रकारको करारीय दायित्व हो । रावाले एनआईडीसी गाभेपछि एनआईडीसीले सूचीकरणसम्बन्धी गरेको करारीय दायित्वबाट रावा उन्मुक्त हुन सक्दैन । बाफियाले रावालाई शेयर जारी गर्नु नपर्ने गरी पूर्ण छूट दिएको छैन । बाफियाको दफा ९(१), ९(५) र ९(६) मा क्रमशः बैङ्क वा वित्तीय संस्थाले आफ्नो कुल जारी पूँजीको कम्तीमा ३० प्रतिशत शेयर सर्वसाधारणलाई विक्रीवितरण गर्न छुट्ट्याउनुपर्ने, ९(१) मा जुनसुकै कुरा लेखिएको भए तापनि नेपाल सरकारको उल्लेख्य स्वामित्वमा संस्थापना हुने बैङ्क वा वित्तीय संस्था तथा पूर्वाधार विकास बैङ्कको हकमा शेयर स्वामित्व अनुपात दफा ९(१) बमोजिम हुन आवश्यक नपर्ने र कुनै विदेशी, बैङ्क वा वित्तीय संस्था वा अन्य कुनै विदेशी संस्थाको संयुक्त लगानीमा संस्थापना भएको बैङ्क वा पूर्वाधार विकास बैङ्कले तोकेबमोजिमको शेयर सर्वसाधारणलाई विक्रीवितरण गर्नुपर्नेछ भन्ने व्यवस्था रहेको छ । दफा ९(५) को व्यवस्थाले दफा ९(१) लाई खारेज नगरी केही सीमा मात्र लगाएको छ । दफा ९(१) मा भएको व्यवस्था नेपाल सरकारको उल्लेख्य शेयर स्वामित्व भएकोर पूर्वाधार विकास बैङ्कको हकमा हुबहु लागू नहुने तर त्योभन्दा कम जारी गरे पनि हुने भन्नेसम्म छूट दिएको हो ।

‘बैङ्क’ एउटा विशिष्ट शब्द हो भने शेयरधनी त्यसका अवयव मात्र हुन् । को शेयरधनी छ वा छैन वा कसको उल्लेख्य वा न्यून छ यसले बैङ्कले गर्ने गतिविधिमा ताŒिवक असर पार्दैन । कानूनमा पूर्ण नभनी उल्लेख्य मात्र भनिएकोले यसको अर्थ ५० प्रतिशतभन्दा बढी हिस्सा छ भन्नेसम्मको अर्थ दिने भएकोले शेयरधनीको उल्लेख्य, न्यून, विदेशी लगानी, पूर्वाधारजस्ता शब्दलाई सामान्य अर्थबोध गरी रावालाई पनि अविलम्ब कम्तीमा १५ प्रतिशत साधारण शेयर जारी गराउन लगाउनु नियमकीय दायित्वभित्र पर्न आउँछ ।


http://www.abhiyan.com.np/2018/03/12/187011

 

कर्मचारी र शेयर कारोबार

कर्मचारीले कारोबार गर्न पाउँछन् कि पाउँदैनन् ?   प्रतिभूति (शेयर) बजार पैसा छाप्ने मेशिन हो भन्ने एक किसिमको भाष्य बनेको छ । यथार्थमा यस्तो ...